ffuck alla -.-

Att jag är speciell var det bara nåt du sa
jag undrar varför det blev som det blev
jag tänker varje dag om jag gjorde något fel
vad kunde det ha varit?
jag gjorde allt mitt bästa men det blev ändå som vanligt
samma sak igen, ramlar ner och blir besviken
det kanske är bestämt att jag ska va ensam och liten
men du var en sån person som jag verkligen trodde på
men det sluta inte bra för du hade någon annan
så nu sitter jag här ledsen och sårad som fan
varför släppte du mig när du vet att du kan
Vi kan klara allt tillsammans vi kan prata om allt
har inte känt så här förut och du vet att det är sant
vill höra dom orden att du känner samma sak det kanske inte händer
men jag hoppas varje dag det sägs att hopper är det sista
som lämnar människan så jag har kvar hoppet om att vi hittar varan
tänk om livet har en mening men jag tvivlar på de nu
för jag trodde nästan på att min mening var du
men jag trodde väll fel ja det visar väll sig kanske
kommer det en dag då du kommer tillbaks till mig


Kommentarer
Postat av: daniella

fuck mig ? :(

2009-10-04 @ 19:04:58
URL: http://daniellalundgren.blogg.se/
Postat av: annnaah ;*

ABSOLUT INTE!(L)

2009-10-15 @ 16:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0