chaachaa x)

Idag vare typ sämsta dagen -.-
Började iaf sent osså pallade jag mej te skolan, så ffick jag veta att mia inte skulle kma bah för att hon hade bblrist på blogkroppar :O så henne ffick jag klara mej utan :( sånt gillar vi inte! så vare hemkunskap och eva e typ sjuk bah fför att dt har varit för stressat elr nåt så vi ffick tbx charlotte, weeiiii :D orkade typ inte gympa så jag skulle bah gå runt i skogen osså messade jag mä evve och micha :D men plötsligt märkde jag att jag hade tappat bort alla och att jag inte visste var jag va längre :O så jag gick runt lite så ringde adde och jag bah: JAG E VILSE :'( och adde bah: JAG KMR OCH RÄDDAR DEJ! ;D så kom viktor och gustav springnde så jag följde efter dom, herre jävlar va typ as rädd att jag inte skulle hitta tbx :O
Men nu måste jag plugga till ett ffucking musik prov -.-'

puwssss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0